Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Οι υποψήφιοι των Οικολόγων Πράσινων στην Ημαθία




Οι υποψήφιοι των Οικολόγων Πράσινων είναι  άνθρωποι της διπλανής πόρτας, καθημερινοί απλοί άνθρωποι, μεροκαματιάρηδες, άνθρωποι αγνοί που νοιάζονται τον τόπο τους, την γειτονιά τους, τους συνανθρώπους τους, το περιβάλλον τους το κοινωνικό και το φυσικό. Άνθρωποι που αγωνιούν μαζί με όλους τους άλλους Έλληνες για τη δουλειά τους, για την οικογένειά τους, για το πώς θα μεγαλώσουν τα παιδιά τους και τελικά για το πως θα βγει η πατρίδας μας από αυτή την λαίλαπα . Πολιτικοποιημένα άτομα που δεν θεωρούν την πολιτική ως εφαλτήριο προσωπικών επιδιώξεων, που πήραν το θάρρος να κάτεβουν στον δυσκολότερο προεκλογικό αγώνα της σύγχρονης ιστορίας αποφασισμένοι να αποτελέσουν την εναλλακτική λύση απέναντι σε ένα πολιτικό σύστημα που μας έχει βουλιάξει. Είναι σας όλους εσάς από τους οποίους ζητούν την ψήφο σας . Μια ψήφο στην αισιοδοξία, την αλληλεγγύη, την αξιοκρατία, μια ψήφο που τελικά δεν θα είναι πεταμένη στα σκουπίδια.








                                                       Αγγέλογλου Ιωάννης του Θαλή


Γεννήθηκα στο Αχλαδοχώρι του νομού Πέλλας, επαρχίας Γιαννιτσών το 1951, νυν δημότης Βέροιας, είμαι βιολόγος απόφοιτος του Πανεπιστημίου “Universita degli Studi di Pavia” της Παβίας, Ιταλίας.


Από το 1985 εργάζομαι στο Μικροβιολογικό Εργαστήριο της Νομαρχιακής μονάδος ΙΚΑ Βέροιας ως Βιολόγος-Βιοχημικός.
Δημοσιογράφος και ενεργός πολίτης από το 1985, είμαι ιδρυτής και εκδότης της εφημερίδας «Η ΣΥΝ(+)είδηση» (Ιανουάριος του 1995). Στις στήλες της εφημερίδας, έχουν δημοσιευτεί τα συγγραφικά μου έργα «Το Ίδρυμα Κοινωνικής Ανασφάλειας», «Τρελές ιστορίες της Καθημερινότητας»,«Το χιούμορ έχει πάντα δίκιο», «ΔΕΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ», «Ο ύπνος του Δικαίου – Οδός Θέμιδος και Λαδομύλων», «Ιστορίες Ατέλειωτες», «Δήγματα γραφής» και «Συνειδητά κι ασυνείδητα της Πόλης και της πολιτείας της», σειρές άρθρων και διηγημάτων. Έχω εκδώσει δυο συλλογές ποιημάτων του με τίτλο «Ο κυκλικός χορός – έμμετρες αφηγήσεις και ποιήματα» και «Η γυναίκα Θάλασσα–Γη».
Διατηρώ το βιβλιοπωλείο «Η ΣΥΝ(+)είδηση» και διευθύνω παράλληλα τον ομώνυμο εκδοτικό Οίκο, όπου έχουν εκδοθεί πάνω από 12 βιβλία τοπικών συγγραφέων.
Ασκώντας έντονη πολιτικοκοινωνική δραστηριότητα, με την καταξίωση της εφημερίδας μου ως απολύτως ανεξάρτητης, με την η ιδιότητά μου ως ενεργός πολίτης αλλά και με την ενασχόλησή μου με τα προβλήματα των δημοτών, και πιστεύοντας ότι έχω αποκτήσει την ικανότητα να ανταποκριθώ τόσο στην ουσιαστική και λεπτομερειακή αξιολόγηση, όσο και στην περιγραφή των προβλημάτων των διαφορών των πολιτών με τις Δημοτικές υπηρεσίες αλλά και ότι εξ αιτίας της ενασχόλησής μου με τις ανωτέρω επιχειρήσεις έχω την απαραίτητη εμπειρία σε θέματα διοίκησης, τέθηκα στην υπηρεσία του Δήμου ως υποψήφιος συμπαραστάτης του Δημότη και της επιχείρησης σε θεσμούς εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών, χωρίς να εκλεγώ.

 Ιδρυτικό μέλος της Παράταξης των Ενεργών Πολιτών του Δήμου Βέροιας που έλαβε μέρος στις Δημοτικές εκλογές του 2010, εκλέχθηκα Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Βέροιας.






                                                    ΚΟΥΝΤΟΥΝΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ




ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΣΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ ΠΕΛΛΗΣ ΑΠΟ ΑΓΡΟΤΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΙΝΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΠΛΑΤΑΝΟ ΗΜΑΘΙΑΣ .
ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΛΥΚΕΙΟ ΣΤΗΝ ΝΑΟΥΣΑ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ .
ΤΟ 1995 ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΑ ΣΤΗΝ ΟΛΛΑΝΔΙΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ GREENPEACE.
ΔΟΥΛΕΨΑ ΑΡΧΙΚΑ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΥΣΙΔΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΩΝ .ΤΟ 2005 ΞΑΝΑΗΡΘΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΑ ΣΤΗ ΒΕΡΟΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ PELLA FOOD ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΡΟΦΙΜΑ .
ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΥΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΑΚΟΥΛΑ ΓΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ ΕΝΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΕΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ Η Ε.Ε. ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΧ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΧΩΡΑ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ.









                                   

                                                       ΠΑΠΟΥΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ



Γεννήθηκα στη Ν. Νικομήδεια και ζώ στην Βέροια.


Είμαι συνταξιούχος εκπ/κός, πτυχιούχος του Α.Π.Θ. του Ι.Ξ.Γ.Φ. του τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας.

Εργάστηκα συνολικά 34 έτη: 9 σε φροντιστήρια και 25 στο Δημόσιο εκ των οποίων τα 4 με απόσπαση στο Γραφείο Εκπ/σης Μελβούρνης
στην Αυσταλία και τον τελευταίο χρόνο υπηρέτησα ως Αναπληρώτρια Συντονίστρια Εκπ/σης του ίδιου Γραφείου ( Προξενείο Μελβούρνης).
Με τον "Ανεξάρτητο Συνδυασμό" Ημαθίας προσπάθησα για τις συνθήκες εργασίας των καθηγητών Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης τα τελευταία 12-13 χρόνια.
Μου αρέσει ο αθλητισμός και συμμετέχω από παιδί στους δρόμους αντοχής-μεγάλων αποστάσεων. Μου αρέσουν, βέβαια, τα περισσότερα αθλήματα όπως η ποδηλασία και οι καταδύσεις .
Η άλλη μου αγάπη είναι τα ταξίδια -όταν και όποτε μπορώ.
Οι ευαισθησίες μου για το περιβάλλον συμπεριλαμβανομένης και της αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο με συντροφεύουν από πάντα, διότι πιστεύω σε μια ζωή με λιγότερη ποσότητα και περισσότερη ποιότητα.



                                                 

                                                      ΧΑΛΑΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
 
Γεννήθηκα στο Κηπουριό Γρεβενών το 1959 και ζω στην Αλεξάνδρεια από το 1976.

Τελείωσα το λύκειο και τη σχολή ηλεκτρονικών του Ευκλείδη. Υπηρέτησα τη στρατιωτική θητεία μου και από το 1983 μέχρι σήμερα ασχολούμαι με διάφορες επιχειρήσεις σίτισης, διασκέδασης και εμπορίας ποτών.
Έχω συμμετάσχει στη Συνεργασία Πολιτών για το Δήμο Αλεξάνδρειας στις αυτοδιοικητικές εκλογές του 2010 , οθούμενος από την ανάγκη να προσφέρω στην πόλη μου έξω από τις επικρατούσες πολιτικές .
Φροντίζω ένα αμπέλι στο χωριό καταγωγής μου.
Είμαι μανιταρόφιλος, φίλος του δάσους και της αρκούδας (έχει άλλωστε πολλές το χωριό καταγωγής μου). Αγαπώ το camping και γενικά
τη διαμονή στη φύση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου